Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2020, 18:55 door Anoniem

Door Anoniem: Ik slaag er bij "mijn bank" NIET in - om niet toe te laten dat er telefonisch gebankierd kan worden, noch dat er vanuit andere banken gebankierd kan worden, noch dat er niet met de smartphone gebankierd mag worden. Beveiliging begint met het uitschakelen van ongebruikte diensten - per klant - zo granualair als mogelijk is. De banken verdienen ons geld niet - zo simpel is het. Daar moeten op dat vlak strenge audits gebeuren! Bij de andere banken is 't minstens even ernstig. Ik wens ondanks covid-19 niet toe te geven aan de chantage voor het betalen zonder pincode - het gevolg is - dat ik de parking van het ziekenhuis in apenland België enkel kon betalen met cash geld (munten dus). We zijn formidabel goed bezig! De reden waarom ik dat niet wil is - dat de wet stipuleert dat om tot een overeenkomst te kunnen komen er een bewijs moet zijn van de wil tot een overeenkomst. De kaart tegen een machine houden - dat kan eveneens door een dief gebeuren. Dat alleen is GEEN bewijs! Dat betalen zonder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha