Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2020, 19:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De banken hebben een authenticatie-probleem naar hun klanten toe. Het is voor hun klanten imemrs niet goed na te gaan of zij wel of niet met hun bank te maken hebben. Dus als iemand namens de polite belt dat ze met een onderzoek bezig zijn en om de achterdeur van het slot te laten voor de recherche, dan wordt dat ook klakkeloos gedaan? Om daarna de schade op de politie te willen verhalen wegens grove nalatigheid? Want het slachtoffer kon niet nagaan of het wel de politie was. Als oom agent komt, mag je vragen of hij zich kan legitimeren, en kan jij het bureau bellen of het wel zuivere koffie is. Hoeveel authenticatie controles moet een bank invoeren voordat het wel goed is? Deze mensen maken zelf geld over met hun eigen inlogcodes en bijbehorende authenticatie. Ze passen zelfs hun eigen limiet aan om dit te kunnen doen. En er gaat geen enkel belletje rinkelen als "de bank" ze vraag om zelf geld over te boeken naar een kluisrekening. Het geld staat namelijk al bij de bank. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha