Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2020, 21:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: De banken hebben een authenticatie-probleem naar hun klanten toe. Het is voor hun klanten imemrs niet goed na te gaan of zij wel of niet met hun bank te maken hebben. Dus als iemand namens de polite belt dat ze met een onderzoek bezig zijn en om de achterdeur van het slot te laten voor de recherche, dan wordt dat ook klakkeloos gedaan? Om daarna de schade op de politie te willen verhalen wegens grove nalatigheid? Want het slachtoffer kon niet nagaan of het wel de politie was. Als oom agent komt, mag je vragen of hij zich kan legitimeren, en kan jij het bureau bellen of het wel zuivere koffie is. Banken stellen heel duidelijk: Hang op. En bel uw bank. Dus gewoon naam vragen, ophangen en als die persoon echt bij de bank werkt krijg je hem vrijwel direct aan de lijn. Overigens: 'kluisrekening' in google - top 10 hits gaat over oplichting.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha