Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2020, 11:46 door Anoniem

Door Anoniem: Tegelijk moet ik ook constateren dat banken zelf de meest lompe, omslachtige maar bovenal onveilige inlogmethodes aanbieden. Ik heb het hier al vaker genoemd, maar er zijn vandaag de dag genoeg inlogmiddelen waarbij er geen phishing meer kan plaatsvinden. En waarbij je zelf een transactie kunt lezen voor je hier goedkeuring aan geeft. Dat voorkomt dus niet alle vormen van oplichting, maar wel de gevallen waarbij je zelf niet meer betrokken bent bij de transactie. De ING waar dit verhaal vaak over gaat biedt die methode wel aan, maar zoals je ziet helpt dat niet tegen deze fraude. Dat is denk ik meteen ook de reden waarom deze fraude in opkomst is: omdat je nu de mensen niet meer kunt besodemieteren vanuit een teamviewer sessie of door hun pas te stelen hebben ze nu dit bedacht. ABN en RABO klanten hoef je niet op deze manier te bestelen, daar is het genoeg om pas en pincode te stelen. Dus doet men dat dan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha