Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2020, 18:27 door Anoniem

Door Anoniem: Wie gebruiken er allemaal zelf spoofing? Banken, Ziekenhuizen, gemeentes enz! Waarom, omdat het makkelijker is! Te simpele conclusie. Deze organisaties, en elk groot bedrijf, wil niet dat je rechtstreeks naar een individuele medewerker belt, omdat die persoon er niet altijd zal zijn. (vakantie, ziekte, ontslag, parttime dienstverband, etc). Het algemene nummer dat getoond wordt, is altijd bemenst, en kan je naar die persoon of diens vervanger doorverbinden, of anders bv een terugbel verzoek achterlaten. Als organisaties deze dienstverlening niet zouden bieden, dan is dat weer een reden voor mensen om te klagen over de bereikbaarheid van een organisatie. De telefoonnetwerken zijn nu echter zo ingericht dat enige controle of het meegeleverde nummer in de toegekende range valt, niet gebeurt (of niet kan).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha