Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2020, 19:18 door Anoniem

Mijn ervaring met de Fraudehelpdesk en soortgelijk, is dat het enkele dagen duurt voordat ze een standaard reactie geven. Ook al geef je ze het complete beeld, van de broncode van de phishing mail, de broncode van de redirecting webserver, de aanvalsmethodes, details van uren oude internet domeinnamen, de trojans, backdoors, die ze proberen te injecteren, details van het C&C, en noem maar op. Qua CEO Fraud is het niet veel anders, bankrekeningen in Polen bijvoorbeeld, die slechts enkele uren/dagen oud zijn, leiden tot geen enkele melding van wie of wat dan ook. Opsporen van de organisaties die uiteindelijk profiteren van deze fraude kost enorm veel tijd, geld en moeite, om uiteindelijk tot niets anders te leiden dan foto's van een of andere wijk in een of ander gehucht, ergens in de wereld, waar zwaar bewapende mannen door de straten lopen. Zoals altijd, veel geld (en bijbehorende connecties op hoge plaatsen) koopt privileges en vrijheden die andere zich, letterlijk, niet kunnen veroorloven. Dat moet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha