Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-09-2020, 16:20 door Anoniem

Door john west: Ik kreeg vandaag een brief van Liander. Dubbeltarief? Dan heeft u een slimme meter nodig Maakt u gebruik van dag- en nachtstroom? Of wilt u in de toekomst gebruik maken van het dubbeltarief? Dan heeft u een slimme meter nodig. Uw huidige elektriciteitsmeter schakelt tussen een hoog en een laag tarief. Dit werkt nu met een signaal dat via het elektriciteitsnet loopt, het toonfrequentsignaal. Door veranderingen aan het hoogspanningsnet raakt dit signaal verouderd en kan het straks niet meer worden gebruikt. Hierdoor kan uw elektriciteitsmeter na 1 juli 2021 niet meer schakelen tussen het hoge en het lage tarief. Met uw huidige energiemeter kunt u vanaf dat moment dus geen gebruik meer maken van het dubbeltarief. Ze zetten me wel voor een dilemma ! Hier heeft Liander het signaal aangepast/verwijderd/kapot gemaakt waardoor mijn digitale "domme" meter niet meer schakelt. Bij de energieleverancier maar ingesteld dat ik geen dubbeltarief meer heb maar enkeltarief. (Scheelde iets van 2 euro per ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha