Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2020, 01:41 door Anoniem

Door Anoniem: (grapje) Linknat. Bij magnat boxen weet je kat dat hij ze nat mag maken. Bij linknat, tja. Best link achter een NAT? (/grapje) Meer serieus: Kan het zijn dat dit een heel onbekend merk is in Nederland? Dat kan zijn. Ik ken het ook niet - al zegt dat niet zo veel, want ik doe weinig met VoIP. Op hun site zeggen ze 4000 klanten te hebben. Het lijkt ook verder een relatief klein bedrijf te zijn - wat ik al heel erg lang niet meer gezien heb, als je op de 'contact us' pagina kijkt, staat er voor iedereen (sales en support) een mail adres + skype , en eronder gewoon het on-call rooster (officer on duty , zaterdag nummer, zondag nummer , en een rooster van personen en dagen ). Op zich eigenlijk erg positief - niet verstopt achter ticket systemen en een corporate mailbox (support@ourcompany) . Maar het is een stijl van werken die gewoon niet schaalt . De systemen die ze hebben claimen wel grote specs : eentje met 1M simultane calls, en 9K calls/second setup, en eentje met 5K simultaan, en 1200 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha