Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2020, 14:04 door Anoniem

Ze hebben het afgelopen vrijdag (11 september) onder andere over dit onderwerp gehad op TV bij MAX omroep: Klanten van internetbank Knab ontvangen een bericht waarin staat dat ze een app op hun telefoon moeten installeren waarmee ze hun identiteitsgegevens aan de bank kunnen doorgeven. Werken ze niet mee, dan blokkeert de bank de bankrekening. Mag Knab klanten dwingen dit via een app te doen en mag Knab zomaar de rekening blokkeren? MAX Ombudsman Rogier de Haan geeft antwoord op deze vragen. Uitzending gemist --> https://www.npostart.nl/meldpunt/11-09-2020/POW_04626978 Overigens vreemd dat mijn vorige post hierover weer eens niet is geplaatst, en het is toch echt on topic ook al geef ik er soms zelf wel eens even een geheel eigen sneer bij. Heridentificatie als dekmantel voor clientenonderzoek dus. Zie https://ellentimmer.com/2020/07/24/wwft-371/ (en dat is net even een andere link en zelfs nog meer on topic dan de hier eerder door iemand op 16:34 geplaatste andere link van ellentimmer: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha