Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2020, 07:54 door Anoniem

Door Anoniem: Gecombineerd met het gegeven dat Razer lange tijd een account voor basale functionaliteit in de software vereiste maakt het extra pijnlijk. Inmiddels lijkt men ook een gastaccount toe te staan, maar veel mensen hebben jarenlang pas na aankoop ontdekt dat ze verplicht een mailadres moesten afstaan. Sowieso zou het een hele verbetering zijn als fabrikanten helder moesten aangeven in hoeverre je hun servers nodig hebt voor functionaliteit. Tegenwoordig zijn de meest onbenullige zaken achter cloudgebeuren weggestopt, ook als daar overduidelijk geen enkele noodzaak voor is. Bij veel producten is totaal onduidelijk of dat het geval is en kom je daar pas na aankoop achter, of nog erger, verandert men het na verloop van tijd zoals Oculus dat nu an het doen is. Helemaal eens. Als het over privacy gaat, dan zouden ze verplichte accounts die nergens voor nodig zijn moeten verbieden. Dit is wel het ultieme voorbeeld: "Een account voor een toetsenbord of muis!?!?!". Nog erger: producten die je verplichten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha