Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2020, 19:43 door Anoniem

Bedankt voor de reacties. Door Anoniem: Hint: dit was de eerste hit (advertenties niet meegerekend) op de zoekopdracht "AVG direct marketing na aankoop" op startpage.com. Door Anoniem: Je moet iets duidelijker zijn wat er precies in dat bericht staat. Is dat reclame voor andere producten of was het de bedoeling je te contacteren omdat er iets mis was gegaan met de bestelling (bijvoorbeeld)? Het gaat niet om marketing. Een bedrijf dat een retour van een bestelling had toegezegd, besloot op zijn woorden terug te komen om onduidelijke redenen (ik heb recht op de retour maar daar gaat dit topic niet over). Ik had het geld al terug omdat het via Amazon was. Om ervoor te zorgen dat Amazon het bericht niet kon lezen, besloot het bedrijf bedreigingen naar mijn Whatsapp account te sturen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en ik vroeg me dus af of het een normale zaak is om klanten via Whatsapp te benaderen, en of überhaupt toegestaan is. Een SMS bericht zou ik logischer vinden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha