Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2020, 12:20 door Anoniem

Harde securityregels, helemaal prima, maar dit klinkt behoorlijk onconventioneel en contraproductief. Security heeft binnen andere delen van organisaties vaak al een klein beetje een reputatie van dat het de mensen zijn die dingen tegenhouden (discussies daargelaten van of dat terecht is en wiens schuld dat is). Op deze manier kun je een heel slechte werkrelatie tussen security enerzijds en operatie anderzijds creëren ("daar heb je er weer één van security", dat soort dingen). Naar mijn idee is een krokettenbeleid (in ons bedrijf regel je taart, maar principe is hetzelfde) een heel goede: het zorgt er voor dat je laptop locken iets is wat algemeen geaccepteerd is, en men gaat elkaar er ook op aanspreken als dit niet gebeurt. Het zorgt er ook voor dat security awareness iets is wat regelmatig terugkomt, en dat heeft heel veel voordelen. Indien er een harder beleid is, zou ik het via de formele route doen, dus officieel melding doen, komt in het dossier, en kan reden zijn voor disciplinaire maatregelen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha