Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2020, 18:04 door Anoniem

Door Anoniem: Zullen we dit afspreken: De SO locked het systeem en legt een briefje erbij wat de SO aantrof en waarom het bedrijf van mening is dat een computer gelocked moet worden. Als dit al het beleid is van het bedrijf en niet het beleid van de SO, immers wie draagt het risico? Is het risico in het register vast gelegd en zijn de mitigerende maatregelen daarbij opgenomen en deze dus ook bekend gemaakt onder het personeel? Lijkt mij een prima aanpak. Precies zoals ik het ook deed bij m’n vorige werkgever als SO. En al helemaal geen kroketten of ontslag briefje schrijven. Dat is inderdaad wat een volwassen SO moet doen : een beleid voorstellen, dat door het bedrijf laten accepteren/vastleggen , dat beleid communiceren , en dan (pas) uitvoeren. En inderdaad is locken/rode kaar/briefje/rapporteren aan de lijnmanager een veel geschikter beleid dan passief-agressief jennen met mail-vanaf-slordige-collega's-account.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha