Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2020, 20:00 door Anoniem

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik woon in het buitenland en heb voor de DiGiD geen NLtelefoonnummer meer. Dus met sms-controle kan niet meer worden geactiveerd met een buitenlands mobielnr. Het enige document waarmee ik de DiGID App kan activeren is mijn ID kaart, daar mijn rijbewijs inmiddels al buitenlands is. Dat lukt dus niet, hij gaat inderdaad meteen op het rode kruis. Als test heb ik een andere ID-Reader geprobeerd, die scant meteen. DiGiD site stelt dat een paspoort via ambassade of Schiphol is uitgegeven niet erkend wordt (ik heb geen paspoort maar een IDkaart :-) .... dus de Staat erkent zijn eigen uitgegeven documenten niet???? Het moet niet gekker worden. Ik kan bij een balie vd Ambassade in t land waar ik woon een IDcheck vragen of sms-controle aanvragen....... daar moeten wij met z'n 2-en meer dan 1000km voor reizen Terwijl we geldige, officiele documenten hebben. Wat is er aan de hand in Nederland? En hoe moet dit nou verder?????

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha