Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-10-2020, 18:38 door Anoniem

Je kunt echt niet alles over 1 kam scheren, ook de IT binnen hotels niet. Persoonlijk zeer goede ervaring gehad in een bekend klein hotel een eindje buiten Londen. Hadden een zeer behulpzame IT-er in huis uit een voormalig oostblok land, die goed opgeleid was en van de hoed en de rand wist en je echt hielp met best policies en zo. Zo kan het dus ook. Het is maar net wat je aantreft. Zulke ervaringen blijven je bij, "Pozdravi"/"Pozdrawiam". Ook een hotel meegemaakt aan de Belgische zeekust, waar helaas op bepaalde plaatsen de wifi-versterker ontbrak. De enige plaats met werkend Internet was de gemeenschapszaal. Als toevallig in het buitenland bent, maak dan gebruik van een eigen hot-spot op je Internet-bundel van je mobiele provider. Om binnen de EU dezelfde condities hebben als je thuis en in eigen land gewend bent. Ja ook een plaatselijke mobiele provider in je vakantieland biedt hot-spot diensten aan. Bij opladen wel even je mobiele data-verkeer uitzetten. En later aanzetten en hotspot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha