Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-10-2020, 00:02 door Anoniem

Door Anoniem: Vandaag een brief gehad van de Aegon. Of ik mijn online wil identificeren, Helaas voldoet mijn mobiel niet aan de spects. (het uitlezen van paspoorten enz) Nu moet ik mijn identificeren bij een bedrijf dat langs komt. Telefonisch Informatie gevraagd maar ik vindt het nog al een werk voor stukje pensioen heb opgebouwd? Dat de keuze is gemaakt om de RFID van mijn legitimatie uit te lezen begrijp ik wel. Jammer dat in mijn legitimatie de Chips niet meer werken voor hen. Tsja zoek ook niet weten hoe mijn legitimatie in de magnetron gekomen is? Ik hoop dat je niet van plan bent met het vliegtuig op vakantie te gaan, Jouw paspoort is namelijk wettelijk gezien net meer gelding en kan dus worden ingenomen als "het zodanig is beschadigd dat daarin opgenomen beveiligingskenmerken zijn aangetast, gegevens niet meer leesbaar zijn of een deel ervan ontbreekt." Als je mazzel hebt houden ze je op Schiphol tegen, met pech gebeurt het in het land van aankomst.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha