Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-10-2020, 19:51 door Anoniem

Door Briolet: Dit lijkt me een stapeling van slordigheden. - De telefoon was niet beveiligd waardoor de dief diverse contacten van de vrouw kon benaderen. - De vrouw had de pincode aan derden doorgegeven. - De vrouw heeft geen, of een heel hoge, limiet ingesteld voor pinnen. Ik kan bij dezelfde bank niet zulke hoge bedragen pinnen. 2/3 mee eens. Maar gegeven (unlocked) telefoon - waarschijnlijk met bank app-, pas en pincode sluit ik niet uit dat het ophogen van een pin limiet door de dief gedaan is. Er is uiteindelijk een grens aan het aantal credentials wat je in een systeem kunt bouwen. Een beperkte pin-limiet helpt als alleen de pas + pin verloren zijn. Maar je moet/wilt als rekeninghouder die limiet kunnen wijzigen. Afhankelijk van de situatie had dochter misschien ook een tikje argwanender moeten zijn. Zou het dagelijks gebruik zijn dat moeder de pin weer vergeten was ? En dat dochter altijd de eerste was die 'm weer op moest sturen, en niet haar man ? ) - het zou kunnen . Maar het zou ook kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha