Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2020, 10:46 door Tintin and Milou

Door Anoniem: Door Briolet: Dit lijkt me een stapeling van slordigheden. - De vrouw heeft geen, of een heel hoge, limiet ingesteld voor pinnen. Ik kan bij dezelfde bank niet zulke hoge bedragen pinnen. Let op, het gaat over de ABN. Als je een ABN rekening hebt en je hebt de pas en pincode dan kun je de pinlimiet aanpassen! Ik weet dit klinkt buitengewoon dom van ABN en dat is het ook, maar als klant kun je daar niets aan doen. Feitelijk zou je mogen stellen dat de klant alleen het bedrag tot de ingestelde pinlimiet zou moeten betalen en dat de rest voor rekening van ABN komt (en dat ze hun beveiligings systeem nodig eens moeten reviewen). Rabobank is hetzelfde. Door Anoniem: Zeker wel: blokkeer de mogelijkheid tot telebankieren met de pinpas en neem een tweede pas voor telebankieren (en hou die thuis in een kluis). Is helaas niet mogelijk bij de Rabobank. Heb ik al eens navraag over gedaan Daarom heb ik maar een klein bedrag staan op mijn rabobank rekeningen. Mijn spaargeld staat bij banken met alleen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha