Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2020, 10:30 door Anoniem

Door Anoniem: De techniek bij ING is wat simpeler te omzeilen. Rabobank klanten hebben hier veel minder last van. Dat kun je niet zo in het algemeen stellen, omdat er bij ING nog meerdere systemen naast elkaar bestaan. Men was bezig om de boel te migreren maar daar is men halfweg mee gestopt "ivm Corona". Ik weet niet of dat weer is doorgezet. Zelf heb ik een ING scanner en dat is zeker te weten een beter systeem dan de Rabo scanner. Maar er zijn nog ING klanten met papieren TAN sheets en met TAN via SMS. En dan zijn er degenen die een APP gebruiken. Dat lijkt een goed idee door veiligheid van de telefoon en de communicatie met de bank, maar de methode voor het toevoegen van een telefoon is een zwak punt als je nog met die oudere validatie werkt of als je al een APP hebt op een andere telefoon. Dan kun je "simpel" een telefoon toevoegen door een QR code te scannen en allerlei waarschuwingen weg te klikken. Daar kunnen criminelen misbruik van maken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha