Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2004, 02:37 door Anoniem

Door Anoniem Werk met een (zo goed mogelijke) beveiligde pc; dit voor de duidelijkheid. Na vorige week en in het Pinksterweekeinde werkelijk gebombadeerd (500 tot 800 per dag) te zijn door e-mailtjes met faked adressen (bij een aantal leek ikzelf de afzender...) ben ik heel blij met de snelle reactie van de betrokken providers. Na een abuse mail met een kopie van de header (en dus het IP-adres van de echte afzender) was het leed zeer snel geleden. Dus mijn grote dank aan xs4all.nl, nl.demon.net, scarlet.be, en vandaag versatel.nl. Dit wilde ik gewoon even kwijt. Maar ik blijf zitten met een vraag. Als anderen overlast ondervinden waarin mijn (zakelijke) e-mailadres bij betrokken is (spoofed/faked) en dat zou mijn goede naam schaden..... Kan ik daar dan wat mee? Ik wil mijn (toekomstige) klanten niet kwijt. Ben benieuwd naar jullie reactie. gebruik gewoon geen outlook gebruik hotmail ik gebruik hotmail ook gewoon als mail en ik heb geen problemen met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha