Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2020, 11:08 door Anoniem

Door Anoniem: Door Open source gebruiker: Lullig voor de klanten die op deze manier betaald hebben, na betaling van de criminelen, moeten ze de bezorgdienst alsnog betalen, want die heeft zijn geld niet ontvangen. De klanten hebben gewoon hun boodschappen betaald bij de bezorger van de boodschappen met de pinterminal die die ervoor aanbood. Die konden onmogelijk weten dat die vervangen was door een fraudeur. Hen treft dus geen enkele blaam en ik zou raar staan te kijken als het zou lukken om ze aansprakelijk te stellen voor de schade. Het zou ook ongelofelijk stom van die supermarkten zijn om te proberen de schade van zwaktes in hun eigen procedures af te wentelen op klanten, dat is een recept voor negatieve publiciteit en massale verontwaardiging die ze makkelijk meer kan kosten dan de schade van deze fraude. Als het toch gebeurt zou ik iedereen die dat overkomt aanraden om zo veel mogelijk herrie erover te schoppen. Helaas voor jou, maar wettelijk zit dat zo niet in elkaar. Als het geld niet in handen is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha