Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-10-2020, 20:06 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik werk nu noodgedwongen met deze app en voor mij een rede om over te stappen naar een andere bank. In korte tijd al tot 2 x toe gedwongen om een app te installeren, de eerste voor het uitvoeren van nieuwe identificatie bij Knab en nu om betalingen te bevestigen. Ik ben totaal niet overtuigd dat deze optie veiliger is. Eén verkeerde app installeren naast de Knab app en je bent net zo goed de klos.Daar heb je dan overtuigend bewijs vas? Ik lees er namelijk toch echt heel weinig over dat dit misbruikt is/wordt. Ik ga niet afwachten op overtuigend bewijs want dat zou dan kunnen betekenen dat mijn bankrekening al geplunderd is. Ik kies voor logisch nadenken en trek de daarbij behorende conclusies. Wil je het lezen, ga je gang: https://www.ic3.gov/Media/Y2020/PSA200610

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha