Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2020, 13:11 door -Peter-

Door Anoniem: Het nieuwe beleid van Knab, hangt waarschijnlijk samen met de mythe dat een smartphone veiliger is als een desktop of een laptop. Waarschijnlijk is, dat iemand die niet met een desktop om kan gaan, dit ook niet kan met een smartphone. Het is niet zo dat een telefoon veiliger is dan een desktop, maar dat de gebruikte applicatie dat is. Op de desktop gebruik je gewoon de standaard browser met vanalles en nog wat er in of naast geinstalleerd. Op de telefoon gebruik je de app van de bank. Die heeft (hopelijk) extra voorzieningen om bijvoorbeeld te controleren dat de code die je scant ook echt overeenstemt met wat wordt verwacht. Door Anoniem: Ik werk nu noodgedwongen met deze app en voor mij een rede om over te stappen naar een andere bank. In korte tijd al tot 2 x toe gedwongen om een app te installeren, de eerste voor het uitvoeren van nieuwe identificatie bij Knab en nu om betalingen te bevestigen. Ik ben totaal niet overtuigd dat deze optie veiliger is. Eén verkeerde app installeren naast ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha