Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2020, 12:28 door Anoniem

Door Anoniem: Eens. Dit is belangrijk omdat de winst per klant veel hoger is dan 0,06 Euro of 0,32 Euro. Echt pijn kan het dus niet doen en dus is er geen sterke prikkel om fundamenteel te verbeteren. Door Anoniem: Uiteindelijk denkt de aandeelhouder: Opbrengst 100 Euro per nacht, slecht georganiseerde ICT kost weinig en levert slechts de kans op een minieme boete... Vervolgens krijgt de directie een bonus voor "goed werk". Stel nou dat management en aandeelhouders van Marriot er werkelijk zo over denken en geen donder doen om toekomstige gegevenslekken te voorkomen. Wat zou er dan bij de onvermijdelijke volgende gegevenslekken gebeuren? Volgens mij dit: • Toezichthouders merken op dat Marriot kennelijk niets leert van eerdere fouten en zijn nu veel meer geneigd om boetes op te leggen die werkelijk pijn doen. • Klanten lezen in de krant dat dat hun gegevens echt niet veilig zijn bij Marriot en gaan dan toch wat vaker rondkijken of er geen andere hotels te vinden zijn. Dus als je een stapje verder kijkt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha