Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2020, 11:11 door Anoniem

Door Anoniem: Callcenters.. dat zijn toch die instituten die je bellen over energie? Ook als je in een "bel me niet register" staat? Tja, wat kun je anders van dit type bedrijf voorstellen dat ze aan alle kanten de wet overtreden... Veel mensen realiseren zich helemaal niet, dat als ze een klantenservice bellen (bijvoorbeeld met vragen over hun facturen of voor technische ondersteuning) het gesprek terecht komt bij een callcentermedewerker. Deze medewerkers zijn onzichtbaar, omdat ze volledig uit naam van de opdrachtgever werken. Door het werk uit te besteden, besparen grote bedrijven op hun loonkosten, terwijl ze zelf goede sier maken met een mooie CAO. De callcentermedewerker mag voor het minimumloon de reputatie van de opdrachtgever hooghouden. Vaak schiet de training van deze medewerkers tekort, waardoor ze veel worden blootgesteld aan boze en teleurgestelde klanten. In de jaren dat ik voor een callcenter heb gewerkt, heb ik nog nooit een training gehad hoe om te gaan met weerstand. Er is altijd werk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha