Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2020, 16:42 door -Peter-

Door Anoniem:Een sub-groep van de klanten doet dingen fout Deze website is voor security specialisten. Die weten dat klanten niet "iets fout" doen. Het is de organisatie die vergeet het systeem voldoende te beschermen tegen misbruik. Ik denk dat je meer bereikt als je een eigen risico van 10-15% invoert op dit soort gevallen. Ik weet dat dat niet gaat helpen. Nu is er geen stok achter de deur om mensen te laten nadenken over wat ze doen. In de security wereld weet men dat stokken niet helpen. Dat zorgt er alleen maar voor dat men, als het toch een keer fout gaat, dat verbergt. Met als gevolg dat anderen niet voor die nieuwe truc gewaarschuwd kunnen worden. Als iemand in zoiets trapt en het meldt, dan moet je ze belonen. Door Anoniem: Wat een slecht verhaal! Maximale klant impact voor iets wat de bank ook zonder grote impact op kan lossen. Nu kun je dus op een zaterdag niet meer even een andere auto kopen, dat moet je weer echt gaan inplannen. Te knullig voor woorden. Jij stapt naar de dealer en koopt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha