Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2020, 09:05 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: …Als het aanpassen van een limiet lang duurt, ga ik (en de rest van de mensen die zo werken) de limiet standaard omhoog zetten en lopen we meer risico bij skimming. Je moet dus ook naar de (ongewenste) neveneffecten kijken van een vertraging op de limietaanpassing. Vier uur lijkt me een aardig compromis, maar heel veel langer zou een aanpassing ook niet moeten duren. Bij mensen die hun kaart in tweeën knippen en opsturen voor een nieuwe (of meegeven met een 'bankmedewerker', is 4 uur echt tekort. Zij merken pas dagen later dat er iets niet klopt. Er zou altijd een tweede factor moeten zijn. b.v. een e-mailtje naar het bij de bank bekende mailadres met code waarin staat dat de limiet aangepast gaat worden. Je moet dan zelf weer inloggen om die bevestigingscode in te voeren. Dit mailtje is dan ook direct een waarschuwing als derden de limiet willen aanpassen. Lijkt me veiliger dan de tijdslimiet en je kunt het bedrag na een paar minuten alsnog overmaken. En bij klanten die geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha