Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2020, 12:41 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap nog steeds niet waarom de banken hier bij betrokken zijn. Iemand is zo dom om geld over te maken. En dan moet de bank het oplossen. Raar... Eens. Stel de oplichters zouden zich niet voordoen als ING fraude helpdesk medewerker maar als inspecteur van de belastingdienst. Moet de belastingdienst dan opeens de schade vergoeden? Natuurlijk niet. Wat ik zelf niet begrijp is waarom deze slachtoffers naar de bank kijken en niet naar de telecomprovider. Uiteindelijk is dat namelijk de partij die 'ING' of een ander gespoofed nummber/naam laat zien. Maar om de een of andere reden hoor je daar niks over... Overigens heeft Arnoud eerder de vraag beantwoord of de telecomprovider hier aansprakelijk gehouden zou kunnen worden (nee). Maar dat staat los van de vraag waarom telecomproviders bewust hun netwerk onveilig houden en dit soort misbruik toestaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha