Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2020, 21:17 door Anoniem

Door Anoniem: De afspraak m.b.t. bankfraude m.b.t. internetbankieren was deze: In principe krijgen getroffen klanten een schadevergoeding, tenzij klanten 'grof nalatig' zijn geweest. Wat onder "grove nalatigheid" wordt verstaan, verschilt echter per bank. De Rabobank vergoedt bijvoorbeeld wel de schade van een slachtoffer van een nep-klantenservice, ING niet. Ik denk dat veel mensen die bij ING zitten, zullen overstappen naar een andere bank. Al was het alleen maar uit protest tegen ING vanwege hun gebrek aan medemenselijkheid. Wie het onderste uit de kan wil (ING), krijgt namelijk het deksel op de neus. De totale schade door deze fraude is ca. 0,1% van de jaarwinst van ING. Maar voor wie bestolen is, is het een ramp! Dat staat in geen goede verhouding tot elkaar. Bepaalde mensen kan je nu eenmaal niet "groffe nalatigheid" verwijten dat ze erin zijn geluisd. En als RABO uit coulance kan compenseren, dan kan ING dat ook. Maar ze willen niet. Ze zijn op de centen. Dat kan best hun goed recht zijn. Maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha