Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2020, 11:43 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Piet Slagwerker, 12 november, 00:02 uur: Door Anoniem: Ik snap nog steeds niet wanneer iemand zo dom is om vrijwillig geld over te maken, de bank daar een oplossing voor moet bieden. De bank doet niks verkeerd, is niet onzorgvuldig, is niet nalatig... maar wordt wel bij het gez**k betrokken. De krom voor woorden trouwens dat de bank bij phishing wel moet compenseren. Klanten die wel normaal na kunnen denken kunnen het uiteindelijk allemaal betalen... Mag ik dan terug melden dat je te dom ben om te snappen hoe ingrijpend social engineering iemand van zijn stuk kan brengen?...(KNIP)... Je geeft geen antwoord op de vragen (van een andere anoniem): Waarom moet de bank dit vergoeden? Waarom niet de telecom provider die het faciliteerde? Waarom niet de SP die zieltjes aan het winnen is? Maargoed datzelfde heb ik bij kleine werkgevers; waarom moeten die ziektekosten van werknemers betalen? Kun je als werkgever verzekeren (en kost dus nog meer), maar waarom doen we dat als land niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha