Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2020, 13:36 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap nog steeds niet wanneer iemand zo dom is om vrijwillig geld over te maken, de bank daar een oplossing voor moet bieden. De bank doet niks verkeerd, is niet onzorgvuldig, is niet nalatig... maar wordt wel bij het gez**k betrokken. De krom voor woorden trouwens dat de bank bij phishing wel moet compenseren. Klanten die wel normaal na kunnen denken kunnen het uiteindelijk allemaal betalen... Waarom moet de bank dit vergoeden? Antwoord: omdat de bank heeft nagelaten hun zorgplicht adequaat na te komen. Pas nadat het kalf verdronken is dempt ING de put door NU pas ervoor te zorgen dat de klant erover struikelt wanneer hij de daglimiet wil verhogen. Pas NU komt er een degelijke waarschuwing voor spoofers! Als ING er zo van overtuigd zou zijn dat zij voldoende had gewaarschuwd, had zij dit toch helemaal niet hoeven doen? Blijkbaar heeft ING boter op het hoofd. De banken wisten al sinds augustus 2019 dat er sprake was van Spoofing! En waarom niet de telecomsector? Ook die zal zich niet meer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha