Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2020, 08:27 door Anoniem

Door Anoniem: Misschien geldt het voor de meeste passen, maar niet voor mijn pas. Op mijn pas staat duidelijk (in kleine letters) "Deze pas is eigendom van de Rabobank enz." Dus als de bank hem terug wil, om wat voor reden dan ook zal ik hem moeten teruggeven. Ik heb even op mijn eigen Rabo-pas gekeken wat "enz." is. Dat is niet "en moet op verzoek teruggegeven worden" maar "en moet op verzoek vernietigd worden." Als je even de kleine moeite doet om op de website van de Rabobank te kijken tref je bij "Phishing en veilig bankieren" vier dingen aan waarvan Rabo zegt dat je die nóóit moet doen. Het eerste is: "Je betaalpas opsturen of afgeven aan iemand aan de deur". Dus ja, dit geldt wel degelijk ook voor jouw pas. Doe jezelf een lol en begin niet al conclusies te trekken als je pas de helft van een zin hebt gelezen, maar lees de hele zin en zoek, als het belangrijk is, zelf naar meer informatie dan er op zoiets kleins als een bankpasje gedrukt kan worden. En ik hoop niet dat het misleiden van anderen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha