Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2020, 19:38 door Anoniem

Tis mij al jaren een doorn in het oog dat alle rekeningen in de mobiel bankieren app staan en dat je dat niet kan blokkeren. En als het wel kan dan kan je dit meestal ook weer erg gemakkijk via de mobiel aanzetten, niet veilig. Dus heb ik een pin rekening (met mobiele app) en een salaris/vaste lasten rekening bij een andere bank waar ik dan ook de mobiel bankieren app niet van gebruik. Ergo de pinpas ligt ook in de kast, niet eens geactiveerd. Hier heb ik ook een spaarrekening. Tevens nog bij derden een geheel losgelkoppelde aparte spaarrekening. (Zogenaamde internet sparen). Dus als ik gescammed word dan hebbenze hoogstens een 100-200 euri te pakken. Meer staat er niet op en rood staan kan niet. Ja er zit ook een nadeel aan. Als je denkt nog ruimte te hebben en nado, niet genoeg euros dan sta je voor jan met de korte achternaam bij de kassa.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha