Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2020, 10:43 door Anoniem

Door Rexodus: Wat een blaatschapen weer. Krijgen een gratis dienst, lezen de voorwaarde niet en dan hier komen janken omdat ze moeten betalen. Sjezus wat een maatschappij zeg. Ik snap niet dat ze zich niet voor zichzelf schamen. Daar zijn ze blijkbaar echt te dom voor. Natuurlijk heeft TransIP het recht om deze dienst te beëindigen wanneer ze willen. Zolang het kon, heb ik er graag en gratis gebruik van gemaakt. Hier klaag ik verder niet over en ik ga op zoek naar iets anders. Maar, als ik lees welke argumenten TransIP nu gebruikt, bekruipt mij het gevoel dat: a. men heeft gewacht op een excuus om eindelijk de stekker uit dit 'meest succesvolle project' te kunnen trekken b. men heeft de gratis dienst aangeboden op op oude troep (wat hun goed recht is) Mijn zorg is dat betalende klanten ook getroffen (hadden) kunnen worden door soortgelijke problemen. En, wat gaat men doen met alle disk ruimte die nu vrij gaat komen? Natuurlijk, voor klanten die nu overstappen naar een betaalde dienst gaat men wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha