Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-11-2020, 14:01 door Bank veiligheid

Door Anoniem: De poll geeft - in tegenstelling tot de discussie hier - vrijwel 50-50 aan; blijkbaar is NL nog steeds zo gierig als vroeger :) De discussie is doorgegaan na de poll en er komen ook steeds nieuwe feiten bij, het zou interessant zijn te zien wat de poll na een goed debat zou doen. Zelf blijf ik van mening dat het om een gedeelde verantwoordelijkheid gaat waarbij de banken verantwoordelijk zijn voor het gemak waarmee spaargelden geroofd kunnen worden en dag limieten opgehoogd kunnen worden en klanten wanneer ze zich te gemakkelijk hebben laten misleiden voor de directe schade uit hun betaalrekeningen. Internetfraudeurs blijken bij de meeste scams op eenvoudige wijze achter de codes te kunnen komen ,die nodig zijn voor betalingen. Ze doen dit meestal door betaalverzoeken en phisingsites, waarin iemand verzocht wordt kleine betalingen te verrichten (Microsoftscams, Whatsapp fraude, Valse facturen, Valse boetes , Tikkie en QR code scams). Daarbij hebben de fraudeurs vaak technieken ingezet om de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha