Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2020, 10:12 door Anoniem

Door Anoniem: Door Lex Borger: De fout in jouw denken is dat de bank niet verantwoordelijk is voor fouten die klanten maken als zij niet zorgen voor de digitaal zwakkeren in de samenleving. Er zijn mensen die je kunt overtuigen dat hun rekening geplunderd wordt waar ze bij staan en ze aansporen snel te helpen. Deze klanten hebben hun hele leven naar het bankkantoor kunnen gaan en hoefden niet digitaal te bankieren. Nu moeten ze, omdat de kantoren in de buurt sluiten. Dit is echter niet veroorzaakt door digitaal bankieren. Als deze mensen zo'n verhaal te horen hadden gekregen in de tijd van voor het digitaal bankieren, dan waren ze er ook in getuind. Dan was de betaalopdracht al bij de bank in de bus gegooid (want buiten openingstijden), of een extra telefoontje naar de echte bank met een gesloefleerde tekst. Ook vertraagd overmaken lost dit niet op. Ze hebben nu ook geen latere overboek datum ingegegeven, want spoed. Was er wel een ingebouwde vertraging, dan waren ze op een andere manier om de tuin ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha