Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2020, 14:15 door Anoniem

Door Anoniem: Misschien is het nog helemaal geen gek idee om banken hiervoor verantwoordelijk te stellen en dat ze hier eindelijk meer energie insteken om klanten te beschermen voor dit soort simpele oplichtingspraktijken. Je zegt het zelf. Als het ged al bij de bank gestald is, waarom moet de klant het dan omboeken? Schadevergoeding is de oplossing niet. Hoe gaat dit slachtoffers voorkomen, of de klanten stimuleren om zelf beter op te letten? Dan wordt het: "ach, de bank vergoed het toch wel. Waarom zou ik nog moeite doen." Het echte probleem zit hem bij de klanten. Of biedt ze een verzekering hiertegen aan, of dwing ze bepaalde papiertje te halen voordat ze internet (bankieren) mogen gebruiken. En voor de zwakkeren onder ons die nu gedwongen internetbankieren. Regel; maar dat er per dorp minstens 1 loket beschikbaar is voor bankzaken. Misschien dat dit de problemen verminderd. Voorkomen zal helaas nooit helemaal lukken. Daar zijn sommige mensen te goedgelovig en/of "een beetje dom" voor.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha