Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2020, 14:45 door Anoniem

Door Anoniem: Het lijkt me eerder, dat de telefoonproviders dit moeten vergoeden. Zij staan in hun systemen de mogelijkheid toe, om een nummer te spoofen. en faciliteren hiermee de crimineel. Dan moet er maar een aanpassing in de standaarden voor telefonie komen, maar de gevolgen zijn groter, dan de kosten die voor zo'n aanpassing nodig zouden moeten zijn. Wanneer ik mijn auto uitleen, wetende dat die gebruikt kan worden voor het plegen van een misdaad, kan ik daarop ook worden aangesproken. Dan snap je niet waar de optie om en ander nummer me te sturen voor dient. Dat is voor grote bedrijven die één centraal telefoon nummer willen waar mensen naartoe kunnen TERUGBELLEN nadat ze opgebeld zijn. En dát hoofdnummer leidt er ook toe dat mensen het bedrijf juist wel identificeren/herkennen, ongeacht of ze door afdeling A of B gebeld werden. Dus de klant heeft van het bedrijf (alleen) 010-123.0000 in zijn contactlijst staan. Het bedrijf stuurt dat nummer mee vanaf elke afdeling. Ongeacht of die afdeling ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha