Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2020, 20:34 door Anoniem

Door Anoniem: Dan snap je niet waar de optie om en ander nummer me te sturen voor dient. Dat is voor grote bedrijven die één centraal telefoon nummer willen waar mensen naartoe kunnen TERUGBELLEN nadat ze opgebeld zijn. En dát hoofdnummer leidt er ook toe dat mensen het bedrijf juist wel identificeren/herkennen, ongeacht of ze door afdeling A of B gebeld werden. Dus de klant heeft van het bedrijf (alleen) 010-123.0000 in zijn contactlijst staan. Het bedrijf stuurt dat nummer mee vanaf elke afdeling. Ongeacht of die afdeling belt vanaf 010-123.0010 of 010-123.0020. Want geen enkele klant heeft van en bedrijf elk afdelingsnummer in zijn contactenlijst staan. Het kan zelfs zijn dat bedrijf vanaf meerdere locaties belt en maar op 1 locatie de klantenservice heeft gehuisvest. Of uitgaande gesprekken vanaf en mobiel nummer doet maar teruggebeld wil worden op een centraal nummer waar een telefooncentrale (bijvoorbeeld afhankelijk van een tijdstip vooraf geprogrammeerd) bepaalt naar wie een beller wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha