Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2020, 09:23 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het probleem van spoofing is al tientallen jaren (of langer) bekend. En de banken hebben er niets aan gedaan. Wat kan een bank er nu aan doen, dat criminelen " hun" telefoonnummer misbruiken! Cherry picking. Een quote uit zijn verband trekken. Slecht kunnen lezen. Als je quote, quote dan volledig: De hele wererld heeft van hetzelfde probleem last. Dit is niet een specifiek Nederlands of europees probleem. Het probleem van spoofing is al tientallen jaren (of langer) bekend. En de banken hebben er niets aan gedaan. Maar de telefonie-sector ook niet. Die hadden ook maatregelen kunnen nemen, om dit probleem te verminderen of te voorkomen. Dat heeft die industrie ook nagelaten. (Somebody else's problem) Ik probeerde duidelijk te maken dat het makkelijk is om alles af te schuiven op de bank, maar dat de telefonie-industrie die het veroorzaakt, ook al decennia niets doet om het te verminderen of tegen te gaan. Dat het telefonie-systeem ooit zo geconstrueerd is dat dit misbruik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha