Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2020, 23:06 door Anoniem

Door Anoniem: Spoofing das niet van gisteren en eigenlijk zouden banken anno 2020 een oplossing hier voor moeten hebben. Lekker makkelijk weer. Horen niet de telecom-providers hier een oplossing voor te leveren? Hun continue nalatigheid faciliteerd dit probleem. In die zin is de bank weer het slachtoffer van die nalatigheid. En technisch kunnen telecom providers veel meer doen: Door Anoniem: In de VS is het sinds vorig jaar al verplicht voor bedrijven om maatregelen te nemen tegen spoofing (zie Stir/Shaken). Daar ging het met name om de Robocallers die hier gebruik van maken. Het is prima mogelijk om hier iets tegen te doen zonder dat iedereen een ontzettend dure telefoonrekening gaat krijgen. Het is pure onwil van de telecomsector die achterover geleund onder het mom "Somebody else's problem", zoals de andere anonieme poster al goed omschreef. Met het introduceren van wetgeving waardoor providers verplicht zijn maatregelen te nemen, is ook in Nederland dit spoofing probleem te voorkomen. (Vergeet niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha