Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2020, 14:19 door Anoniem

Sorry, maar ik lees toch heel veel aannames en conclusies die kant noch wal raken. Transacties vertragen? Ik wil dat het direct op de rekening staat omdat ik nu in een winkel moet betalen. Stoppen met internet bankieren en bankkantoren niet sluiten: duh, hoe vaak ben jij afgelopen 5 jaar bij een bank filiaal binnen geweest? (pinnen telt niet) Gebruik mobiele telefoon en apps: jij wilt een overschrijvingskaart op de bus wilt doen die een week later wordt verwerkt? Waarom waarschuwt niet iemand zijn/haar 90-jarige oma/opa dat dit soort praktijken bestaan (als ze nog in een andere wereld leven)? En als een bank niet snel genoeg op de markt reageert (techniek, denk aan Apple pay / QR code scannen, etc.), is het een 'ouderwetse' bank. ..."die (cowboy) fintechs doen dat veel beter ...." is dan het geluid. Kom op mensen, we hebben met z'n allen hierom gevraagd. Nee, misschien JIJ niet, maar de overige 95% (ja, aanname, kan ook 80% zijn) van de bevolking wel. Ook een bank is een commercieel bedrijf, moet geld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha