Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2020, 12:15 door [Account Verwijderd]

Denkfout van jou! Als het bij een echte deurwaarder terecht is gekomen, dus NIET BIJ HUN INCASSOBURO, dan is er al een rechtszaak geweest die je hebt verloren. Dan kun je maar beter wel betalen inderdaad. Als het bij hun incassoburo ligt: voer verweer, en laat het voorkomen. De bewijslast ligt bij hun, niet bij jou. Een incassoburo heeft geen rechten. Een deurwaarder wel. Als het gaat over (malafide) incassobureau's dan ligt de situatie simpeler dan als je spreekt over een deurwaarder. Wat te doen bij onterechte claims van Incassokantoren? Incassokantoren moeten kunnen aantonen dat er een overeenkomst is. Er zijn er bij die dat alleen telefonisch doen, omdat er niets op papier staat. Consumenten moeten vragen om alles per brief of e-mail op papier te zetten. Kijk altijd om welke rekening het gaat en vraag bij twijfel een kopie van die rekening. Elke bonafide incassokantoor zet in de incassobrief altijd om welke rekening het gaat. Betaal dus nooit zomaar een vordering dat een incassokantoor op je zegt te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha