Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2020, 11:37 door Anoniem

Door _R0N_: Banken zouden meet tijd en geld moeten steken in het opvoeden van hun klanten. Het probleem is dat klanten nu aan hun lot worden overgelaten doordat kantoren sluiten. Als je digitaal niet zo sterk bent ben je de klos en is de kans groot dat je ook de fout in gaat bij een oplichterstruck. Dus ja de banken zijn deels verantwoordelijk maar daar kunnen ze zelf ook wat aan doen. Op elke bank site is zeer duidelijke voorlichting te vinden over waar je op moet letten en wat je vooral niet moet doen. Ook verschijnt er op de rabo app. regelmatig een waarschuwing over de actuele oplichting. Je kan het weg klikken of lezen natuurlijk. Maar al die kantoren hadden ze nooit moeten sluiten, daar zijn veel klanten mee in de steek gelaten. En mensen proberen verstandig met hun computer om te leren gaan, is mij nog nooit gelukt. Wat je ze ook verteld of uitlegt. En ik heb een hoop geduld. Mensen blijven verschrikkelijk eigenwijs in wat ze gewend zijn om te doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha