Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2020, 17:27 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat het zo uit de hand is gelopen is mede veroorzaakt door de gebrekkige manier van voorlichting en waarschuwing door de banken. Pas nu struikel je er inderdaad over. En daar waar het hoort, namelijk bij het inloggen met de app en wanneer je de daglimiet wilt verhogen. Bovendien is de wachttijd 4 uur geworden. En dan nog dit :ING stelt bij haar waarschuwing, dat criminelen steeds geraffineerder te werk gaan en dat het iedereen kan overkomen. Zelfs degenen die altijd hebben gezegd dat hen dit niet zou overkomen! Pas nu wordt m.i. op een adequate manier voldaan aan de zorgplicht en kan het ING niet meer worden verweten dat men er dan nog intrapt. Dus jammer voor die opa en zijn kleinzoon. Je hebt het dan over het beleid van de ING nu. Echter als de overheid het verplicht dat banken de schade vergoeden, dan lachen opa en kleinzoon in hun vuistje. Als de banken hun zaakjes op orde hebben en je haast uit de middeleeuwen moet komen om ondanks al deze maatregelen alsnog slachtoffer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha