Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2020, 18:22 door Anoniem

Door Anoniem: Opvallend, dat sommige mensen, zoals jij, die soort mails ontvangen, maar ik bijvoorbeeld NOOIT! Ook ik zit op internet, doe het nodige erop en gebruik internetbankieren, doe bestellingen enz. Je moet wel eerst begrijpen dat het ontvangen van die mails niks te maken heeft met of je bijvoorbeeld internetbankiert of niet. Zoals ik daarboven al schreef ik kreeg een mail over "mijn Rabobank pas" terwijl ik die niet eens heb. Ze sturen die gewoon naar alle .nl adressen die ze in hun verzameling hebben en hopen dat een deel er in trapt. Als jij bijvoorbeeld je mail hebt bij gmail.com of hotmail.com ontvang je wellicht minder van die dingen omdat: - het geen .nl adres is - er allerlei filtering op zit - je adres nooit publiek geworden is buiten je beperkte eigen gebruik. Zo ontvang ik zelf het leeuwendeel van de spam op een mailadres wat heel vroeger van iemand anders geweest is en wat iemand anders (toen ik het adres al had) ergens ingevuld heeft op zo'n "voordeeltjes" website waar al te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha