Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-12-2020, 12:23 door Anoniem

Door Aduhna: identificatie of authenticatie. Ik vertrouwde gebruik van de Visa-ICS credit-card niet meer omdat 2FA middels SMS bij mij niet ging, nodig om mijn account in te kunnen zien. Oorzaak: Ik ontving de SMS niet. Al met al een hele vreemde uitzondering waar Visa geen verklaring voor had en zij konden alleen maar voorstellen een ander 06-nummer op te geven. Daar had ik geen zin in. Eén GSM telefoon (géén smartphone dus) is genoeg voor mij. Ik heb toen (november 2019) mijn acoount opgezegd. Als ik dan het topic doorneem wat nu gaande is, snap ik niet waarom Visa-ICS zijn voorheen goede credit-card service verslonst door digitale toestanden die haperen of weinig betrouwbaar zijn. (Zie: gisteren 19:00 uur, en vandaag 10:39 uur) Ik heb 11 jaar probleemloos een Visa-ICS Card gehad, dus ik denk dat ik dit wel mag stellen zo. Jammer, maar het is niet anders. Komt wel vaker voor hoor. Vaak een provider issue. Paypal heeft hier ook heel lang last van gehad. Was toen een tele2 issue ergens in hun backend.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha