Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2020, 08:02 door Anoniem

Het is de eerste keer dat ik iets op een forum plaats maar na het lezen van een hoop onbegrijpelijke reacties toch ff mijn verhaal. Mijn vriendin krijgt van de week een sms van de bank met de melding uw betaalpas is verlopen. In alle hecktiek van rondrennende kinderen klikt ze hier op. Ze moet online inloggen. Ze vertrouwt dit niet en klikt alles weg. Yes, in beginsel dom om op de sms te klikken, maar nadien toch verstandig om alles af te sluiten. De telefoon gaat, het is de bank. Onze rekening wordt leeg gehaald. Maar deze man gaat helpen, ze raakt in paniek en zegt het niet te vertrouwen. De man “neemt haar mee” naar de site van de bank en laat haar t nummer checken. Dit klopt ze is dus gerustgesteld. Inmiddels ligt er een baby van 7 maanden boven te krijsen, kind van 4 maanden loopt hyper rond ivm eerste ochtend school. Kind 3 moet zo opgehaald worden van school. Kortom alle onderdelen voor korte termijn stress aanwezig. Als je dan ook nog krijgt te horen ze halen je rekening leeg panikeer je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha