Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-12-2020, 20:13 door Anoniem

Door Anoniem: Verder laat Hoekstra weten dat het ministerie van Economische Zaken in gesprek is met de telecomsector over de aanpak van phishing en spoofing. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Maatregelen gaan deze sector alleen maar geld kosten. Het levert ze niets op. Ze hebben dus geen economische reden om iets te doen. Wat ook blijkt uit het gebrek aan actie de laatste jaren dat dit en soortgelijke problemen meer de kop op steken. Daarom is het juist een goed idee om een gesprek te gaan voeren. Om ze te wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheid bij de diensten die ze leveren. Als ze op hun eigen eilandje leven dan gaan ze niks doen maar als je ze vertelt dat hun systemen niet goed werken en dat ze iets moeten doen omdat er anders wettelijke veranderingen en boetes gaan komen dan komen ze misschien WEL in actie. Kan natuurlijk zijn dat de uitkomst is dat de dienst nummerweergave wordt beeindigd. Dat is wellicht de goedkoopste oplossing. Maar een telecombedrijf wat ook nog belang ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha