Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2020, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: Deze oplossing was ook mogelijk geweest om bankrekening nummers portable te maken. Alleen de banken beweerden dat dat echt niet kon. Een extra database waarin per rekening nummer staat bij welke bank die zit, nee dat kon echt niet. Dat de telefoonbedrijven door OPTA gedwongen waren dit wel te implementeren dat deed er niet toe, de autoriteit financiele markten geloofde de banken en stond toe dat ze portabiliteit tegenhielden. Sterker nog, toen IBAN ingevoerd werd stonden ze zelfs toe dat de bankenvereniging een 4-letter bankNAAM in het nummer opnam. Waarmee eventuele toekomstige portabiliteit definitief onmogelijk gemaakt werd. GROF SCHANDAAL dat de autoriteiten dat toegelaten hebben!! Het was niet nodig geweest om die code toe te voegen (er waren al 2 cijfers in het oorspronkelijke banknummer die naar de bank verwezen via een vertaaltabel behalve voor oud-postbank-nummers waar men gewoon een nieuwe numerieke code aan had kunnen hangen). Is nummerportabiliteit een doel op zich of is het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha